Здобувачі освіти третього освітньо-наукового рівня вищої освіти за спеціальністю 032 Історія та археологія прозвітувалися за навчальний рік
На кафедрі історії України успішно діє акредитована освітньо-наукова програма третього рівня вищої освіти (доктор філософії) за спеціальністю 032 Історія та археологія (гарант – проф. Юрій Волошин). У 2022-2023 навчальному році на кафедрі навчалися 10 здобувачів наукового ступеня доктор філософії. Звіт за навчальний рік відбувся на засіданні кафедри історії України в режимі онлайн за участі наукових керівників та викладачів.
Кожний здобувач освіти підготував звіт за встановленою формою та оприлюднив свої здобутки. Цьогоріч внесені зміни у структуру звіту, відтепер введено визначення персонального наукового рейтингу аспірантів, що має стати стимулом для підвищення його результатів. Найвищий показник рейтингу отримав Олександр Караулов, аспірант 4-го року навчання (наук. кер. проф. Людмила Бабенко). Плідними результатами завершила навчальний рік Анастасія Подгорна (наук. кер. проф. Ігор Сердюк). Разом з науковим керівником здобувачка працювала над науковою темою Центру історико-антропологічних досліджень кафедри історії України, виконала самостійний розділ колективної монографії.
Упродовж навчального року аспіранти взяли участь більше ніж у двадцяти наукових і науково-практичних конференціях, в тому числі організованих кафедрою історії України («Держава і Церква в новітній історії України»). Також у звітах йшлося про стан роботи над науковими дослідженнями з обраних тем, опрацювання джерел. Здобувачі першого курсу Тарас Найденко, Дмитро Конько, Євген Бондарчук представили плани-проспекти наукових досліджень, відповіли на поставлені викладачами питання. Проф. Роман Сітарчук у своєму виступі висловив побажання аспірантам щодо підвищення публікаційної активності, використання можливостей публікації в електронних виданнях. Проф. Юрій Волошин на завершення зупинився на ухваленому в ПНПУ Положенні про порядок захисту дисертацій, наголосив на вимогах щодо створення спеціалізованих рад та інших аспектах, які цікавили здобувачів освіти та їхніх наукових керівників.