Підбито підсумки навчальної археологічної практики

10 червня 2022 року відбулася звітна конференція з підбиття підсумків навчальної археологічної практики студентів ІІ курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти факультету історії та географії денної форми навчання спеціальності 014.03 Середня освіта (Історія) за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Історія)».

Практика тривала з 30.05.2022 р. до 03.06.2022 р. та у зв’язку з воєнним станом була проведена у дистанційному форматі за місцем проживання здобувачів.

Під час конференції студенти розповіли про проходження практики: обрання археологічної пам’ятки у місці проживання, опрацювання джерельної бази та музейних колекцій; роботу з реєстрами пам’яток національного та місцевого значення; проведення розвідкових археологічних обстежень; факсацію пам’ятки з визначенням географічних координат та фотографуванням. Практиканти продемонстрували зафіксовані ними пам’ятки, характеризували їх стан і висловили власні спостереження з приводу туристичної привабливості та потенціалу досліджуваних археологічних об’єктів. Так Владислав Доглов, який працював над групою курганів у селищі Дальні Яківці (Полтавська міська територіальна громада) продемонстрував фото- та відеофіксацію курганних насипів, а також створений ним проєкт у програмі Google Earth та загалом охарактеризував здійснену пошукову роботу. Студент Богдан Кучма під час свого виступу провів для колег міні-екскурсію, оскільки перебував на об’єкті, який вивчав – групу курганів по вул. Південній (м. Полтава).

Комісія, до складу якої входили професори кафедри історії України Юрій Волошин і Роман Сітрачук, асистенти кафедри історії України Юрій Пуголовок і Анастасія Момот розглянули надані звіти та схвалили результати навчальної археологічної практики, що відображено у відповідних документах.Завідувачка кафедри історії України Людмила Бабенко та асистент Юрій Пуголовок відзначили, що деякі звітні матеріали, за умови доопрацювання, можуть бути опубліковані у якості студентських наукових досліджень.

You may also like...