Завершується робота над оновленням освітніх програм «Середня освіта (Історія)» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти
Робота над оновленням освітніх програм є неодмінною умовою успішної вступної кампанії закладів освіти і нині вона вийшла на фінішну пряму. На останньому цього навчального року засіданні кафедри всесвітньої історії, релігієзнавства та методик їх викладання були схвалені освітні програми «Середня освіта (Історія)» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти. Цій події передувала копітка підготовка, в ході якої були враховані рекомендації, висловлені під час акредитації ОП першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, результати моніторингових заходів, аналіз результатів акредитації інших ОП в університеті.
Гаранти ОП доц. Тетяна Тронько («Середня освіта (Історія)» бакалаврського рівня) і доц. Юрій Вільховий («Середня освіта (Історія)» магістерського рівня) детально ознайомили присутніх із основними змінами і корекціями у програмах, внесеними цьогоріч. Було наголошено на принципових позиціях, яких дотримуються фахівці НАЗЯО України під час проходження вишами акредитацій ОПП.
Важливе місце в удосконаленні освітніх програм відіграють конструктивні побажання стейкголдерів. Так, під час останньої зустрічі членів робочої групи Тетяна Веркалець, директорка КЗ «Полтавська ЗОШ І-ІІІ ст. № 38 Полтавської міської ради Полтавської області», при загалом позитивній оцінці проєкту ОП висловила побажання посилити компетенції, спрямовані на формування методичних компетентностей майбутніх учителів НУШ, здатних викладати інтегрований курс громадянської та історичної освітньої галузі.
Ірина Міщенко, методист відділу розвитку суспільних, гуманітарних та мистецьких дисциплін Полтавської академії неперервної освіти імені М.В. Остроградського, звернула увагу на формування у здобувачів здатності орієнтуватися у сучасній нормативно-законодавчій базі в галузі освіти. В умовах наявного на сьогодні розмаїття пропонованих учителям модельних програм важливо вміти моделювати зміст освіти, здійснювати проєктну діяльність.
Ольга Шиян директорка Кременчуцького ліцею No30 «Олімп» імені Н.М. Шевченко наголосила на необхідності формування у здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти здатності аналітично обробляти різновекторну інформацію сучасних електронних ресурсів та упроваджувати її як доповнення до програмних освітніх компонентів старшої школи.
Члени робочих груп доц. Наталія Год, доц. Олена Бороденко, доц. Олександр Лахно долучилися до обговорення змістового наповнення ОП конкретними освітніми компонентами, підкреслили доцільність дотримання паритетного співвідношення при вивченні вітчизняної і всесвітньої історії.
Присутні на засіданні здобувачі (нинішні студенти і цьогорічні випускники-магістри) ОП «Середня освіта (Історія)» першого та другого рівнів вищої освіти, Надія Нечипоренко, Марія Кравченко, Анатолій Григорчук, Катерина Удовиченко підкреслили важливість практичної підготовки студентів, якій в оновлених програмах приділено належну увагу. Зокрема, Владислав Долгов висловив побажання дотримуватися наступності в поступовій теоретичній підготовці з психолого-педагогічних дисциплін.
Оновлені освітні програми «Середня освіта (Історія)» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти чекають на своїх абітурієнтів 2022 року!