Під час виконання завдань практичних робіт для створення спільного проєкту застосовані географічні інформаційні системи (ГІС)
Невід’ємною складовою вивчення географічних дисциплін в сучасних умовах є географічні інформаційні системи (ГІС). Вміння працювати з такими системами – важливий компонент професійної компетентності. Це засіб для обробки просторової інформації, аналізу даних, які скоординовані на певній земній поверхні.
Студенти, які навчаються за спеціальністю (предметною спеціальністю) 014.07 Середня освіта (Географія), на практичних заняттях з навчальних дисциплін «Картографія з основами ГІС-технологій» (1 курс, група ГО-14) та «Інструментарій географічних інформаційних технологій» (2 курс, група ГО-24) долучилися до розробки проєкту «Новий адміністративно-територіальний устрій Полтавської області».
Теоретичну і практичну підготовку по створенню проєкту здійснив доцент кафедри географії, методики її навчання та туризму Олександр Федій. Географічні інформаційні системи дають можливість опрацьовувати дані на персональних ноутбуках поза аудиторією, особливо це актуально в умовах дистанційного навчання
Частини працеємної роботи, виконаної персонально, потім об’єднуються в один проєкт і розміщуються в певному географічному просторі адміністративно-територіального устрою.
Так, студенти створили нову карту Полтавської області. В перспективі планується розробити детальнішу карту регіону з відображенням всіх ОТГ. Саме такі підходи при виконанні практичних робіт дають змогу сформувати не лише загальні та фахові компетентності, але й соціальні навички (soft skills), одними з яких є здатність до колективних дій і навички роботи в команді. Широке впровадження географічних інформаційних систем у навчальний процес дасть можливість студентам поглибити свої знання із застосування сучасних методів обробки геоданих.