Старший викладач Дмитро Лобода взяв участь у навчальному тренінгу «Інновації в освіті: імплементація знань у підготовку майбутніх педагогів»
З 10 по 12 червня 2024 р. старший викладач кафедри всесвітньої історії, релігієзнавства та методик їх викладання Дмитро Лобода, серед інших учасників делегації Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, взяв участь у навчальному тренінгу «Інновації в освіті: імплементація знань у підготовку майбутніх педагогів». Очні заняття та семінари проходили у Трускавці в межах міжнародного проєкту «Посилення можливостей українських академічних працівників в інноваційній педагогічно-психологічній освіті та дослідженнях», що реалізується Університетом імені Т. Ґ. Масарика (Брно, Чеська Республіка) у співпраці з українськими партнерами: Полтавським національним педагогічним університетом імені В. Г. Короленка, Університетом Григорія Сковороди в Переяславі, Державним вищим навчальним закладом «Донбаський державний педагогічний університет», Українською інженерно-педагогічною академією, Запорізьким національним університетом. Цей проєкт фінансово підтримала Чеська агенція розвитку.

До складу університетської делегації також увійшли деканка факультету психології і соціальної роботи Світлана Яланська, доцентка кафедри психології Тетяна Тітова, доцент кафедри психології Іван Тітов, провідний фахівець відділу інноваційної діяльності та міжнародних зв’язків Владислав Ганнущенко.

Впродовж трьох днів навчального тренінгу проходили лекції і воркшопи від експертів з Чеської Республіки щодо інновацій в освіті та імплементації знань у підготовку майбутніх педагогів: «Якісні дослідницькі методи – презентація методології та результатів», «Духовна грамотність як інструмент будування витривалості суспільства» (Міхал Черний, доктор філософії, заступник завідувача кафедри інформаційних технологій та бібліотекознавства Університету імені Т. Ґ. Масарика); «Проблемна поведінка, пов’язана із залежностями та нові види залежностей», «Профілактика синдрому вигорання: Стратегія та інструменти для сталого виконання педагогічної професії» (Алоіс Данєк, доктор філософії, кафедра педагогіки вищої школи AMBIS) та інші.

Основною метою навчального тренінгу була розробка силабусу освітнього компоненту, що буде частиною підготовки майбутніх учителів у 5 університетах України, а також планування опитувальника та дизайн дослідження. Дискусії щодо розробки та впровадження проєкту були надзвичайно результативними завдяки обміну досвідом між українськими та міжнародними колегами. Обговорення та роботу в командах фасилітували координатори проєкту: Ленка Ґулова та Зденка Ваґнерова, педагогічний факультет Університету імені Т. Ґ. Масарика (Брно, Чеська Республіка). По завершенню тренінгу всі учасники отримали сертифікати про участь. Наступним кроком у впровадженні проєкту стане імлементація у викладання розроблених тем (модулів) щодо проблемної поведінки, сучасної цифрової залежності учнів, новітніх підходів до роботи з психологічно травмованими підлітками у межах спеціальностей педагогічного і психологічного профілів університету, в тому числі відповідну проблематику планується вбудувати в інтер’єр факультетських освітніх програм з підготовки вчителів історії.