Навчальна педагогічна практика з методики навчання географії як сходинка до зростання майбутніх учителів географії
Закінчилася навчальна педагогічна практика з методики навчання географії для студентів ІІІ-го курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти факультету історії та географії спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія). Керівництво практикою здійснювала професор кафедри географії, методики її навчання та туризму Любов Вішнікіна.

Практика проходила на базі Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20 імені Бориса Серги. Упродовж двох тижнів студенти працювали із нашим випускником і стейкхолдером, знаним вчителем географії Романом Романчуком, який успішно пройшов відбірковий етап другого туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» у номінації «Географія», посів третє місце з поміж 25 учасників і ввійшов до числа фіналістів.

Студенти мали змогу бути на уроках учителя, відвідали його майстер-клас «Використання картографічних онлайн-ресурсів як інструменту візуалізації на уроках фізичної інформації», що вмотивувало їхню діяльність не лише під час практики, а й змінило значною мірою їхнє ставлення до ролі сучасного вчителя географії. Під час практики студенти занурилися у сучасний світ цифрових освітніх технологій, створювали власні електронні презентації, тести, візуалізації тощо.

Разом з учителем студенти-практиканти провели свої перші уроки географії, і не зважаючи на хвилювання, отримали задоволення від своїх перших учительських кроків. Молодий вчитель продемонстрував сучасні підходи й можливості модернізації географічної освіти, які потрібно буде впроваджувати і розвивати нинішнім здобувачам освіти.