17 листопада відбулася Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Лише той учитель, хто живе так, як навчає». Співорганізатор – кафедра філософії ПНПУ імені В.Г.Короленка
17 листопада відмічається Всесвітній День філософії. Саме в цей день в Україні проведено ряд наукових конференцій присвячених 300-річниці від Дня народження засновника класичної української філософії, українського Сократа – Григорія Савича Сковороди. Однією із них була Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Лише той учитель, хто живе так, як навчає». Організатори конференції: Міністерство освіти і науки України; Департамент освіти і науки Полтавської обласної військової адміністрації; Інститут біографічних досліджень Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського; Інститут китайсько-європейських досліджень «Один пояс – Один шлях» Гуандунського університету нафтохімічних технологій; Карпатський університет імені Августина Волошина; Комунальний заклад вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти» Одеської обласної ради; Лабораторія міжнародних досліджень пам’яті Університету Марії Кюрі-Склодовської; Полтавський державний аграрний університет; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди; Полтавська академія неперервної освіти імені М. В. Остроградського.
Із теоретичними доповідями на пленарному засіданні конференції виступили:
Роль громадсько-просвітницького руху в розбудові держави україни: великий проєкт «сковорода – 300». Сагач Галина Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, доктор теології, доктор філософії (Словацька Республіка), академік 4-х Міжнародних академій, академік АН Вищої освіти України, проректор Всеукраїнського народного університету українознавства імені Григорія Сковороди, професор кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» Одеської обласної ради
Філософія життєтворчості г. Сковороди у сучасних соціокультурних контекстах. Култаєва Марія Дмитрівна, доктор філософських наук, професор, завідувач кафедри філософії Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди
Місце Г. Сковороди в історії української філософської думки. Кравченко Петро Анатолійович, доктор філософських наук, професор, декан факультету історії та географії Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка
Софоі і Філóсофоі: Вплив Платона На Сучасну Освіту. Базалук Олег Олександрович, доктор філософських наук, професор, директор Інституту китайсько-європейських досліджень «Один пояс – Один шлях», Гуандунський університет нафтохімічних технологій (Маомін, Китай)
Філософія тожсамості: вчитися бути українцем. Бойченко Михайло Іванович, доктор філософських наук, професор, професор кафедри теоретичної і практичної філософії Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Смисл концепту «компетентнісний капітал педагога». Возняк Володимир Степанович, доктор філософських наук, професор, професор кафедри філософії, соціології та політології імені професора В. Г. Скотного Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка
Конструктивна роль помилок в освіті. Тягло Олександр Володимирович, доктор філософських наук, професор, професор кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Харківського національного університету внутрішніх справ
Секційні засідання працювали за такими тематичними напрямами:
Секція 1. На шляху «доброго глузду» та «вірної практики»: освітня мудрість Г. Сковороди і сучасність.
Секція 2. Українська ідентичність і сучасні актуалітети музейної педагогіки.
Секція 3. Життєтворчі перспективи особистості: потенціал біографіки, психології та освіти.
Секція 4. Компетентнісний капітал педагога: інновації розвитку та саморозвитку.
За результатами Всеукраїнської науково-практичної конференції буде опублікована збірка матеріалів доповідей її учасників.