Навчальна педагогічна практика з методики навчання географії як сходинка до зростання майбутніх учителів географії
Закінчилася навчальна педагогічна практика з методики навчання географії для студентів ІІІ-го курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти факультету історії та географії спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія). Керівництво практикою здійснювала професор кафедри географії, методики її навчання та туризму Любов Вішнікіна.
![](http://historic.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/ФОТО-1-10.jpg)
Практика проходила на базі Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20 імені Бориса Серги. Упродовж двох тижнів студенти працювали із нашим випускником і стейкхолдером, знаним вчителем географії Романом Романчуком, який успішно пройшов відбірковий етап другого туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» у номінації «Географія», посів третє місце з поміж 25 учасників і ввійшов до числа фіналістів.
![](http://historic.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/ФОТО-2-8.jpg)
Студенти мали змогу бути на уроках учителя, відвідали його майстер-клас «Використання картографічних онлайн-ресурсів як інструменту візуалізації на уроках фізичної інформації», що вмотивувало їхню діяльність не лише під час практики, а й змінило значною мірою їхнє ставлення до ролі сучасного вчителя географії. Під час практики студенти занурилися у сучасний світ цифрових освітніх технологій, створювали власні електронні презентації, тести, візуалізації тощо.
![](http://historic.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/ФОТО-3-7.jpg)
Разом з учителем студенти-практиканти провели свої перші уроки географії, і не зважаючи на хвилювання, отримали задоволення від своїх перших учительських кроків. Молодий вчитель продемонстрував сучасні підходи й можливості модернізації географічної освіти, які потрібно буде впроваджувати і розвивати нинішнім здобувачам освіти.