Керівник психологічної служби університету Наталія Степаненко провела інтерактивне заняття до Дня толерантності для студентів спеціальностей 032 Історія та археологія, 035 Філологія (Українська мова та література), 014.01 Середня освіта (Українська мова та література)
В умовах повномасштабної російсько-української війни навчальний процес у закладах вищої освіти потребує не лише професійної підготовки, надання освітніх послуг, але й створення для здобувачів освіти сприятливих та безпечних умов для навчання. Одним з ключових компонентів є створення психологічно комфортного середовища в університеті, на факультетах, в академічних групах, надання психологічних консультацій студентам, допомога психолога у складних ситуаціях. У Полтавському педуніверситеті цьому питанню приділяється належна увага. У ЗВО ефективно функціонує психологічна служба, що працює на постійній основі.
Гаранти освітніх програм першого бакалаврського рівня «Історія та археологія» Людмила Бабенко та «Філологія (Українська мова та література)» Світлана Ленська запросили на зустріч зі студентами першого й другого курсів практичного психолога Наталію Степаненко. Запрошення фахівчині збіглося з відзначенням Міжнародного дня толерантності, тож і свою бесіду пані Наталія назвала «Толерантність під час війни».
Розмову із студентською аудиторією психологиня побудувала у формі діалогу, аби студенти стали безпосередніми учасниками пошуку відповідей на складні питання, взяли участь в обговоренні драматичних викликів, перед якими постало все суспільство в умовах війни. Зокрема лекторка донесла студентам важливі меседжі про місію психолога в роботі з військовими і цивільними, різними віковими категоріями.
Основну увагу приділили обговоренню проблеми виховання толерантності. Чому жорстокість і нетерпимість загострюються під час війни, як протистояти спалахам агресії, як виховати вміння будувати стосунки в мікро і макроколективах? Демонструючи презентацію основних складників теми лекції, лекторка спиралася на висловлювання класиків науки різних епох, що стали еталонними щодо складних морально-психологічних ситуацій, а студенти шукали алгоритми їх сучасної адаптації.
Студенти виявили обізнаність у питаннях так званої «інформаційної гігієни», маніпулятивних технологіях, які застосовують в умовах війни для впливу на психологічну атмосферу у суспільстві. Вони брали активну участь у запропонованих Наталією Михайлівною тестових задачах з пошуком правильного розв’язання. Такий інтерактивний семінар був цікавим, мав прикладне спрямування та безумовно сприяв формуванню ментального здоров’я студентської молоді.