«Година науки» кафедри історії України у Полтавській загальноосвітній школі № 26
Орієнтованість на освітню сферу науково-педагогічних працівників є пріоритетним напрямком повсякденної роботи кафедри історії України. Зокрема обговорюються актуальні форми співпраці з учителями історії, які у переважній більшості є випускниками факультету історії та географії. Вчителі зацікавлені аби школярі, особливо старшокласники були поінформовані про нові наукові дослідження в галузі історії та археології, обговоренні проблем сучасності, серед яких чимало випадків використання історичних фактів з метою пропаганди й політичних маніпуляцій.
![](http://historic.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/11/IMG-8b780485716417d3ae3a6c54a618ec3b-V.jpg)
З метою наближення університетської освіти до шкільної вчителі історії школи № 26 Сергій Дорфман та Ірина Супрунова запросили для проведення «години науки» завідувачку кафедри історії України, професорку Людмилу Бабенко. Учням 10-х класів Людмила Леонідівна запропонувала бесіду на тему «Історичні знання й мова у процесі формування національної ідентичності». Бесіда в інтерактивній формі зацікавила учнів.
![](http://historic.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/11/IMG-ee2e0ecb99257cb73ef1d9a6e03e3c56-V.jpg)
Зокрема спільно шукали відповіді на питання про те, чому в українців процес формування ідентичності уповільнений; де слід шукати причини гальмування – у минулих століттях, чи вони супроводжують нас у нашому повсякденні; чому сучасний поет і співак Сергій Жадан назвав російсько-українську війну «війною Пушкіна і Шевченка» тощо. Багато говорили про роль української мови в державотворенні і націєтворенні, мову контенту в соцмережах, популярних серед молоді.
![](http://historic.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/11/IMG-33e384b64fc9bfb5685a453143c9fa8f-V.jpg)
Вчителі історії та викладачі кафедри зацікавлені у ближчому спілкуванні учнів старших класів та студентів факультету історії та географії спеціальностей 032 Історія та археологія, 014.03 Середня освіта (Історія) як для розширення профорієнтації і вибору майбутньої професії, так і для формування комунікативних навичок, виховання адаптаційних якостей.