Навчальна педагогічна практика (у старшій школі) здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Середня освіта (Історія)»
Навчальна педагогічна практика (у старшій школі) здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Середня освіта (Історія)» покликана закріпити теоретичні знання студентів з дисциплін, які вони вивчили, та сприяти формуванню багатофункціональних компетентностей майбутніх педагогів. Програма практики врахувала рекомендації стейкголдерів щодо рівня знань нашими випускниками базового законодавства з організації освітнього процесу в школі, документації вчителя історії.
Основною базою практики для студентів групи ІО-51 денної форми навчання стала КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №38 Полтавської міської ради Полтавської області». У ході практики, методичне керівництво якою здійснювала асистентка кафедри всесвітньої історії, релігієзнавства та методик їх викладання Тетяна Веркалець, яка водночас є директором і вчителем історії у ЗОШ №38, здобувачі ознайомилися з веденням електронних журналів обліку навчальних досягнень учнів, спробували розробити календарно-тематичне планування уроків історії на один із семестрів поточного навчального року, здійснювали спостереження за інтерактивними та інноваційними педагогічними технологіями на уроках історії, аналізували їхній дидактичний супровід, вивчали організацію позакласної роботи в школі (історичні олімпіади, науково-дослідницька діяльність учнів). Також практиканти реалізували задачу створення сценарію виховного заходу профорієнтаційного спрямування, здійснювали спостереження та психологічний аналіз стану вищих психічних процесів учнів та особливостей спілкування вчителя і учнів на уроці.
Така практика відбувалася вперше і для організації роботи студентів з модуля «Методика навчання історії у старшій школі» доцентами Тетяною Тронько та Оленою Бороденко був підготовлений навчально-методичний посібник, який конкретизував завдання практики на кожен її день, а у його численних додатках наведені зразки оформлення поточної та звітної документації. Отримані практичні навички будуть розвинені й закріплені під час наступної виробничої педагогічної практики у старшій школі.