Онлайн семінари з усної історії

У жовтні цього року відбулись чергові семінари з циклу «Усна історія як метод і джерело: використання методу усної історії при вивченні новітньої історії в школі». Семінари були організовані чеською громадською організацією «Асоціація з міжнародних питань» (АМО) при підтримці МЗС Чеської Республіки у рамках проєкту «На шляху до інклюзії», який зосереджений на розвитку та впровадженні іновативних освітніх методів.

Так, 1 жовтня семінар пройшов у Херсонській академії неперервної освіти http://academy.ks.ua/?p=16608, 7 жовтня в Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, 20 жовтня в Херсонському державному університеті http://www.kspu.edu/PublisherReader.aspx?newsId=12670, а 22 було організовано Всеукраїнську онлайн зустріч. У зв’язку з епідемією covid-19, усі вони були проведені в онлайн режимі з використанням програми для відео конференцій Zoom.

Учасники, переважно вчителі, а також студенти Херсонського державного університету, прослухали лекції професора кафедри історії України Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка Юрія Волошина та асистента цієї кафедри – Анастасії Момот про «усну історію» як явище сучасної історіографії. Слухачі дізналися про історію становлення “oral history” як методу наукових досліджень у світі й Україні. Познайомилися з особливостями використання цього методу на практиці та основними вимогами до проведення усноісторичних досліджень. Також відбулось ознайомлення учасників з методичними матеріалами, які розміщені на основних веб ресурсах, а також із цьогорічними особливостями традиційного вчительського конкурсу з усної історії які проводить АМО. Крім того, лектори відповіли на запитання, які виникали в слухачів під час семінару. Загалом у семінарах взяло участь 168 осіб. Висловлюємо подяку організаторам на місцях – Ірині Жоровій, Алі Кучеренко, Олені Іртищевій, Наталії Кузововій та всім іншим колегам без допомоги яких проведення цих семінарів в сучасних умовах було б неможливим.

You may also like...