Тематичний воркшоп «Академічні й професійні можливості сучасного вчителя-історика» за участі стейкголдера освітньої програми «Середня освіта (Історія)»

20 жовтня 2020 року відбулася онлайн зустріч здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014.03 «Середня освіта (Історія)» зі стейкголдером освітньої програми «Середня освіта (Історія)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

Магістранти, які опановують дисципліну «Інноваційні технології у навчанні історії», познайомилися з інноваційною діяльністю вчителя історії на прикладі досвіду педагога з багатолітнім досвідом викладання історії, учителя-методиста, директора КЗ «Полтавська ЗОШ І-ІІІ ступенів №38 Полтавської міської ради Полтавської області» Тетяни Веркалець.

Вона звернула увагу на чинники інноваційної діяльності вчителя, розкрила місце інформаційних технологій, як складових інноваційних методик у навчальній діяльності учнів. Зазначила, що важливим фактором професійного зростання вчителя, здобуття ним нових компетентностей є активна участь у різного роду професійних конкурсах, в освітянських громадських організаціях, постійне підвищення кваліфікації шляхом стажування в Україні та за кордоном. Для неї особисто важливим професійним здобутком стала участь у фіналі премії GLOBAL TEACHER PRIZE UKRAINE 2017.

Головний посил, з яким вона звернулася до майбутніх колег ‑ це необхідність уже зараз формувати в собі готовність до впровадження інновацій в освітній процес: «Якщо хочете бути цікавим для своїх учнів і затребуваним на ринку праці, навчайтеся нового, не зупиняйтеся!»

You may also like...