Дистанційне навчання – ділимося досвідом

Однією із форм організації навчального процесу на кафедрі історії України є ведення дистанційного навчання. Його специфіка полягає в тому, що взаємодія викладача й студента відбувається у віртуальному просторі. Під час дистанційного навчання відбувається інтерактивна взаємодія його учасників, а студенти мають можливість самостійно працювати над навчальним матеріалам.

Для реалізації дистанційного навчання доцент кафедри Гура О.А. використовує низку способів, які урізноманітнюють види виконання завдань:

1. Поштовий сервіс Gmail.

2. Google-форми.

3. Платформу для онлайн-конференцій zoom.

4. Індивідуальні та групові чати в месенджерах (Skype, Vіber, Telegram).

Відповідно до розкладу дистанційного навчання студенти факультету історії та географії групи ІА(мс)-24 пройшли тестування за допомогою Google-форм із дисципліни «Культова архітектура України». Ця платформа надає можливість створювати опитувальники, вікторини та навіть анкетування для студентів. Як зазначив викладач, робота на цій платформі має низку переваг: дає можливість встановити одну або декілька правильних відповідей, встановлення відповідністей; запитання або відповідь може мати як текстовий, так і візуальний формат (фото, відео); результати студентів відображаються у вигляді зрозумілої статистики (діаграми тощо); швидке переведення результатів у зручний для огляду формат Google-таблиць; можливість роздрукувати створену форму; миттєве ознайомлення студентів із результатами тестування.

На основі спілкування зі студентами та перевірки виконаних ними завдань унаочнено результати, які оприлюднені на платформі. Наступне практичне завдання з навчальної дисципліни «Культова архітектура України» студенти будуть виконувати за допомогою Google-Презентації.

You may also like...