«Година науки» кафедри історії України у Полтавській загальноосвітній школі № 26
Орієнтованість на освітню сферу науково-педагогічних працівників є пріоритетним напрямком повсякденної роботи кафедри історії України. Зокрема обговорюються актуальні форми співпраці з учителями історії, які у переважній більшості є випускниками факультету історії та географії. Вчителі зацікавлені аби школярі, особливо старшокласники були поінформовані про нові наукові дослідження в галузі історії та археології, обговоренні проблем сучасності, серед яких чимало випадків використання історичних фактів з метою пропаганди й політичних маніпуляцій.

З метою наближення університетської освіти до шкільної вчителі історії школи № 26 Сергій Дорфман та Ірина Супрунова запросили для проведення «години науки» завідувачку кафедри історії України, професорку Людмилу Бабенко. Учням 10-х класів Людмила Леонідівна запропонувала бесіду на тему «Історичні знання й мова у процесі формування національної ідентичності». Бесіда в інтерактивній формі зацікавила учнів.

Зокрема спільно шукали відповіді на питання про те, чому в українців процес формування ідентичності уповільнений; де слід шукати причини гальмування – у минулих століттях, чи вони супроводжують нас у нашому повсякденні; чому сучасний поет і співак Сергій Жадан назвав російсько-українську війну «війною Пушкіна і Шевченка» тощо. Багато говорили про роль української мови в державотворенні і націєтворенні, мову контенту в соцмережах, популярних серед молоді.

Вчителі історії та викладачі кафедри зацікавлені у ближчому спілкуванні учнів старших класів та студентів факультету історії та географії спеціальностей 032 Історія та археологія, 014.03 Середня освіта (Історія) як для розширення профорієнтації і вибору майбутньої професії, так і для формування комунікативних навичок, виховання адаптаційних якостей.