Практики для студентів спеціальності «Середня освіта (Географія)»
На кафедрі географії, методики її навчання та туризму для студентів спеціальності «Середня освіта (Географія)» протягом травня-червня 2023 року відбулися навчальні практики. Виїзну частину практик студенти груп ГО-14, ГО-24, ГО-45 мали можливість пройти за маршрутом «м. Полтава – м. Київ – смт Ворохта – м. Київ – м. Полтава». Базою практики була приватна садиба «Петрівська» у смт Ворохта, з якої були організовані щоденні радіальні виїзди до с. Поляниця, с. Кваси, смт Ясиня. Студенти вивчали гірські ландшафти Українських Карпат, їхню висотну поясність, геологічну та геоморфологічну будову, клімат та гідрологічну мережу. Також особлива увага була приділена дослідженню туристично-рекреаційним ресурсам регіону, зокрема організації туристичної діяльності в гірськолижному комплексі «Буковель» (с. Поляниця) та мінерального джерела «Буркут» (с. Кваси).
Програмою практик передбачено вивчення геологічної будови Полтавщини. Для студентів була організована екскурсія на Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат в м. Горішні Плавні. На підприємстві можна було побачити технологічні процеси від видобутку залізних руд до їхньої переробки в залізисті окотки. В с. Келеберда студенти доторкнулися до виходу кристалічного фундаменту Українського кристалічного щита – гірських порід, які мають вік понад 4 млрд років.
Невиїзна частина практики відбулася в м. Полтава. Для студентів були організовані екскурсії в Полтавський дендрологічний парк, де були продемонстровані приклади геоботанічних та гідрологічних досліджень. На базі Комунального закладу «Полтавський обласний центр національно-патріотичного виховання, туризму і краєзнавства учнівської молоді Полтавської обласної ради» студенти вивчали діяльність різних підрозділів, зокрема спелеогуртка.
Під час навчальних практик студенти спеціальності «Середня освіта (Географія)» розробили нові маршрути, отримали новий досвід по вивченню фізико-географічних об’єктів, діяльності промислових підприємств та закладів туристично-рекреаційного напрямку.