Співпраця кафедри географії та методики її навчання ПНПУ імені В. Г. Короленка з Університетським коледжем Копенгагена (Данія)
Викладачі та студенти кафедри географії та методики її навчання взяли участь у роботі PNPU International Week 2021 (IW’21).
Крім основних цілей – залучення здобувачів освіти до освітньої та наукової мобільності, обміну досвідом в галузі викладання і навчання, відбулося обговорення освітньо-професійних програм «Середня освіта (Географія)» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти. Оновлення освітніх програм – невід’ємна складова сучасного процесу підготовки здобувачів вищої освіти, тому обговорення проєктів, обмін досвідом викладання, проведення навчальних практик стало доброю традицією співпраці із закордонними закладами вищої освіти, зокрема університетським коледжем Копенгагена (Данія).
Викладач географії університетського коледжу Копенгагена Петер Майкл Хансен ознайомив учасників заходу із навчальною практикою студентів в околицях Копенгагена.
Студентам Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка було цікаво ознайомитися з методикою проведення занять. Гарант освітньо-професійної програми «Середня освіта (Географія)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти доцент Олександр Федій продемонстрував приклад плідної співпраці з використанням GPS навігаторів, вимірювання кліматичних показників (температури, тиску, вологості повітря) на сучасному обладнанні під час комплексної навчальної практики з Петером Майклом Хансеном у червні 2019 р. у Карпатах.
Проведення спільних навчальних практик для студентів України та Данії заплановано у наступному 2021/2022 н. р., що відобразиться в освітньо-професійній програмі як результат збільшення практичної підготовки.
Гарант освітньо-професійної програми «Середня освіта (Географія)» другого (магістерського) рівня вищої освіти професор Любов Вішнікіна висловила пропозицію щодо посилення вивчення англійської мови студентами-магістрантами та викладання для них однієї з навчальних дисциплін англійською мовою. Учасники зустрічі під час обговорення проєктів освітньо-професійних програм першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти позитивно оцінили перспективи подальшої співпраці.