Полтавський педагогічний і Університетський коледж Копенгагена обговорили теми спільних лекцій для студентів

31 серпня 2023 року викладачі кафедри географії, методики її навчання та туризму (проф. Л. ВІШНІКІНА, доц. А. ШУКАНОВА, доц. О. ФЕДІЙ, доц. В. ЄРМАКОВ, ас. Є. КОПИЛЕЦЬ, ас. С. САРНАВСЬКИЙ), викладач Київського національного університету Тараса Шевченка проф. В. САМОЙЛЕНКО, начальник відділу інноваційної діяльності та міжнародних зв’язків ПНПУ імені В. Г. Короленка доц. І. КОГУТ обговорили співпрацю з викладачем Університетського коледжу Копенгагена проф. П. ХАНСЕНОМ. У 2023/2024 навчальному році планується провести для студентів Полтавського і Копенгагенського закладів низку лекцій, які охоплюватимуть тематику сталого розвитку.

Гаранти освітньо-професійних програм проф. Любов ВІШНІКІНА («Середня освіта (Географія)», другий (магістерський) рівень вищої освіти), доц. Олександр ФЕДІЙ («Середня освіта (Географія)», перший (бакалаврський) рівень вищої освіти), доц. Анжела ШУКАНОВА («Туризм і рекреація», перший (бакалаврський рівень вищої освіти) та Вячеслав ЄРМАКОВ («Географія» другий (магістерський) рівень вищої освіти) представили свої пропозиції для реалізації спільних проєктів у сфері географічних, екологічних, військово-політичних проблем. Запропоновані Петером Майклом Хансеном теми лекцій для студентів ПНПУ імені В. Г. Короленка викликали зацікавленість і були схвалені. «Глобальне потепління», «Зелена енергетика Данії», «Забруднення Світового океану» – тематика лекцій в циклі сталого розвитку.

В рамках співпраці між ПНПУ імені В. Г. Короленка та КНУ імені Тараса Шевченка проф. Віктор САМОЙЛЕНКО поділився досвідом викладання навчальних дисциплін англійською мовою для студентів України і зголосився прочитати лекцію для студентів Полтавського та Копенгагенського закладів. Проблема формування і збереження ландшафтів є актуальною для всіх країн.

Співпраця Полтавського педагогічного з вищими навчальними закладами України та Данії не припиняється і набуває нових форм в умовах викликів сьогодення.

You may also like...