Викладачі кафедри всесвітньої історії, релігієзнавства та методик їх викладання провели захід «Профорієнтація: виклики і перспективи»
У рамках виконання плану профорієнтаційної роботи викладачі кафедри всесвітньої історії, релігієзнавства та методик їх викладання провели захід «Профорієнтація: виклики і перспективи». До участі були запрошені колишні випускники факультету історії та географії, а нині директори шкіл – Тетяна Веркалець, директорка Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №38 Полтавської міської ради Полтавської області» та Василь Маслей, керівник Маячківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені академіків Левицьких Нехворощанської територіальної громади Полтавського району Полтавської області.

Зі вступним словом до учасників зустрічі звернулася завідувач кафедри доцент Тронько Тетяна, яка наголосила на важливості пошуку форм і методів поліпшення профорієнтаційної роботи. Доцент Порох Наталія (відповідальна за профорієнтаційну роботу кафедри) ознайомила учасників зустрічі з основними запланованими заходами на 2022 – 2023 навч. рік, звернувши увагу на активну роль студентів і магістрантів факультету історії та географії в організації профорієнтаційної роботи, використання у ній тих форм і методів, які б у перспективі забезпечили хорошу результативність.
Тетяна Веркалець основну увагу звернула на необхідність більш активного використання очних форм профорієнтаційної роботи таких як екскурсії старшокласників до ПНПУ, безпосереднє ознайомлення з матеріально-технічною базою закладу, із студентським життям, перспективами безоплатного навчання та гарантованого працевлаштування, можливостями закордонного стажування студентів тощо.

Не менш цікаві пропозиції щодо поліпшення профорієнтаційної роботи висловив і Василь Маслей. Він наголосив на необхідності більш активного використання у цій роботі живого спілкування викладачів університету з учнями та учителями шкіл, підкреслюючи важливість професії педагога, зокрема й учителя історії, звернув увагу на проблему забезпечення вчителями шкіл м. Полтави та Полтавської області. (фото 3)

До обговорення перспектив профорієнтаційної діяльності кафедри активно долучилися усі викладачі кафедри. Спілкування було насиченим і цікавим, а за його результатами були визначені пріоритетні напрями профорієнтаційної роботи та конкретні заходи їх реалізації.