Концепцію НУШ та систему підготовки вчителів історії ЗЗСО обговорили на факультеті історії та географії
Реформа «Нової української школи» стоїть на порозі базової середньої школи і до її реалізації невдовзі долучаться нинішні здобувачі вищої освіти. З метою посилення ефективності підготовки студентів до роботи в умовах НУШ гарантиня ОП «Середня освіта (Історія)» першого (бакалаврського) рівня доцентка Тетяна Тронько зорганізувала зустріч науково-педагогічних працівників кафедри всесвітньої історії та методики викладання історії та кафедри історії України з методисткою ПОІППО Іриною Міщенко.

Ірина Міщенко є регіональною координатор-тренеркою інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення для ЗЗСО в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» за освітньою галуззю «Громадянська та історична освіта». Разом з тим, вона – стейкголдерка освітніх програм «Середня освіта (Історія)» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти в ПНПУ імені В.Г.Короленка.
Доповідачка ознайомила присутніх із особливостями Державного стандарту базової середньої освіти 2020 року, який є основою для впровадження реформи «Нової української школи» у 5-9-их класах, визначила її ціннісні орієнтири.

Наголосила на ключових компетентностях та спільних для них наскрізних уміннях, зауважила, що у Держстандарті немає поділу на предмети, натомість є освітні галузі, зупинилася на меті, загальних результатах, компетентнісному потенціалі та обов’язкових результатах навчання громадянської та історичної галузі освіти.
Своїми враженнями про роботу Всеукраїнського науково-практичного круглого столу «Шкільна історична освіта у контексті нової української школи: інтеграція історичної та педагогічної науки» (2 грудня 2021 року) поділилася асистентка кафедри всесвітньої історії та методики викладання історії, заступниця директора з навчально-виховної роботи Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №38 Полтавської міської ради Полтавської області» Наталія Воронянська.

До обговорення також долучилися доценти кафедри всесвітньої історії та методики викладання історії Юрій Вільховий, Тетяна Тронько, професорка кафедри історії України Людмила Бабенко. Усі учасники визнали, що така зустріч була давно назрілою й необхідною для обох сторін, але охопити усі проблеми, пов’язані із переходом середньої школи до роботи в умовах НУШ, не вдалося. Тому домовилися про продовження такого спілкування й наступного разу обговорити навчальні програми з громадянської та історичної галузі освіти.