Дистанційне засідання кафедри всесвітньої історії та методики викладання історії
7 квітня 2020 року відбулося засідання кафедри всесвітньої історії та методики викладання історії у дистанційному режимі. До порядку денного засідання були включені, в першу чергу, питання, заплановані до розгляду ще до запровадження карантину. Зазначені обставини внесли зміни у дату та сам процес захисту результатів виробничої педагогічної практики у старшій школі здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Запланований на 17 березня 2020 року захист було ухвалено перенести на 16 квітня 2020 року, який буде проводитися у формі відеоконференції за допомогою програми Zoom.
Разом з цим було розглянуто питання про стан практичної підготовки здобувачів першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти за ОП 014.03 Середня освіта (Історія) на факультеті історії та географії.
Вимоги часу актуалізували й наступні питання засідання: про стан, проблеми і перспективи запровадження дистанційних технологій навчання в освітньому процесі та науково-методичне забезпечення самостійної роботи студентів. Викладачі кафедри прозвітували про використання різноманітних ресурсів дистанційного навчання студентів: Google Classroom, LearningApps.org, Viber, Telegram, Gmail та ін. Планується проведення занять і у форматі відеоконференції з використанням програми Zoom.
Проте центральним питанням стало обговорення підготовки сертифікатних освітніх програм для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми 014.03 Середня освіта (Історія). Як відомо, однією із ознак студентоцентрованого підходу до навчання та автономії ЗВО є реалізація реального вибору студентами дисциплін вільного вибору, опанування якими буде сприяти задоволенню освітніх потреб студентів, посиленню їхньої конкурентоспроможності та академічній мобільності студента. Колегіально дійшли висновку, що таким вимогам можуть відповідати рекомендовані кафедрою до розгляду студентів дві нові підготовлені сертифікатні освітні програми ‑ «Американістика і європейські студії» та «Теорія і практика соціокультурної динаміки світових цивілізацій». Визначивши перспективи подальшої роботи, викладачі кафедри повернулися до активної роботи по проведенню дистанційного навчання студентів із дисциплін, викладання яких забезпечує кафедра всесвітньої історії та методики викладання історії факультету історії та географії Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка.