ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ РОБОЧОЇ ГРУПИ ПО РОЗРОБЦІ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ

26 лютого 2020 року відбулося засідання робочої групи по розробці освітньо-професійної програми «Середня освіта (Географія)» спеціальності (предметної спеціальності) 014.07 Середня освіта (Географія) освітнього рівня «бакалавр» для майбутніх студентів 2020 року набору.

Робоча група у складі викладачів, студентів та роботодавців визначила позитивні моменти впровадження освітньо-професійної програми та окреслила перспективні напрямки роботи над її удосконаленням. В обговоренні прийняли участь: Олександр Федій (гарант освітньої програми, доцент кафедри географії та методики її навчання), Любов Вішнікіна (професор кафедри географії та методики її навчання), Анжела Шуканова (завідувач кафедри, доцент кафедри географії та методики її навчання), Тетяна Япринець (начальник навчально-методичного відділу, доцент кафедри географії та методики її навчання), Юрій Вільховий (член групи забезпечення, доцент кафедри всесвітньої історії та методики викладання історії), Станіслав Комісар (директор Полтавського обласного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді), Лариса Шкоденко (методист відділу природничо-математичних дисциплін та технологій Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М. В. Остроградського), Наталія Хоменко (студентка ІІІ курсу), Дмитро Хмелевський (студент ІІІ курсу).

Кожний член робочої групи висловив свою думку щодо перспектив реалізації освітньо-професійної програми. Зокрема, студенти Наталія Хоменко та Дмитро Хмелевський, висловили діаметрально протилежні думки стосовно співвідношення між освітніми компонентами фізико-географічного та соціально-економічного напрямів підготовки. Решта учасників обговорення, навпаки відзначила, що в освітньо-професійній програмі зберігається збалансованість природничого і суспільного напрямків географічної підготовки. Студенти також запропонували впровадити у навчальні практики елементи науково-дослідницького характеру, які можна було б розглядати як окремий розділ майбутніх кваліфікаційних та наукових робіт. Наталія Хоменко також підкреслила як позитив можливість вивчення навчальної дисципліни «Основи інклюзивної освіти», що актуально для нової української школи. Зовнішній стейкхолдер Станіслав Комісар наголосив про важливість включення до складу освітніх компонентів дисципліни «Географія Полтавщини», зокрема в контексті краєзнавчої підготовки майбутніх вчителів географії.

Гарант освітньо-професійної програми О. А. Федій, підбиваючи підсумки обговорення, подякував учасникам за конструктивні пропозиції і запевнив, що позитивні тенденції при підготовці здобувачів чинної освітньої програми будуть збереженні, а робота над її вдосконаленням буде продовжуватися.

You may also like...