Проблеми євроінтеграції України у навчальному процесі майбутніх істориків
Здобувачі освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня освітньої програми «Історія та археологія» за спеціальністю 032 Історія та археологія, набуваючи фахових компетентностей та розвиваючи аналітичні навички і здібності, опановують навчальну дисципліну «Основи євроінтеграції та сталого розвитку України». Підсумкове заняття у групі ІА-43 (староста Світлана Дементій) збіглося з проведенням у Полтаві низки заходів у рамках комунікаційної кампанії Європейського Союзу «Разом навчаємося та зростаємо».
З метою оприлюднення досягнень у галузі співпраці ЄС і України у сфері освітньої діяльності у Полтаві та Полтавській області було проведено престур для журналістів з усієї України. Захід очолював Ремі Дюфло – тимчасовий повірений у справах представництва ЄС в Україні, Крістіна Мікулова – очільниця Регіонального центру Східної Європи.
Для загального доступу й ознайомлення з конкретними напрямками політики ЄС в нашій країні у Студентському сквері імені Героя України Андрія Орлова було розміщено інтерактивну виставку, з якою й ознайомилися студенти разом з викладачкою навчальної дисципліни професоркою Людмилою Бабенко. На рухомих стендах у конкретних цифрах виділених для допомоги Україні коштів, підсумкових поясненнях, фотографіях, покликаннях на офіційні документи продемонстровано як підтримка ЄС трансформує місцеву освіту, залучає молодь і розвиває громади.
Значну увагу приділено можливостям освітньої платформи «Erasmus +». До ознайомлення з інформацією комунікаційної кампанії проф. Людмила Бабенко залучила здобувачку освіти навчально-наукового інституту іноземних мов Заріну Косімову, яка має досвід участі в цій програмі академічного обміну. Вона розповіла студентам-історикам про переваги програми, вимоги до учасників, критерії конкурсного відбору, зокрема наголосила на необхідності ґрунтовного володіння іншомовними компетентностями.
Отримана інформація для студентів стала доповненням та поглибленням отриманих раніше знань, усвідомленням високих стандартів освітньої сфери, які утверджуються у країнах Європейського Союзу, на шляху інтегрування з якими перебуває Україна.