Підведені підсумки виробничої практики здобувачів освіти другого (магістерського) рівня ОПП «Історія та археологія»

Здобувачі освіти другого магістерського рівня за спеціальністю 032 Історія та археологія згідно з навчальним планом поєднують як теоретичне навчання, так і практичну підготовку. Практикоорієнтоване навчання є одним з пріоритетів цієї освітньої програми. Магістранти групи ІА-62 після вивчення навчальної дисципліни «Методика викладання історії у закладах вищої освіти» та опанування сучасними методиками викладача вищої школи продемонстрували свої фахові компетентності на практиці. Керівництво практикою здійснювали викладачі кафедри історії України.

Факультетський керівник виробничої практики доцент Тамара Жалій наголосила на тому, що підсумкова конференція має на меті передусім обговорити набутий досвід магістрантами у процесі спілкування з керівниками практики, студентами, підготовки до проведення лекційних і практичних занять, з’ясувати проблемні ситуації, що потребують обговорення та розв’язання.

Під час конференції магістранти поділилися враженнями, розповіли про застосовані інновації в ході навчальних занять та виховних заходів. Так, Світодар Палій (методист проф. Людмила Бабенко) працював зі студентами ІУ курсу (групи ІО-41, ІО-42, ІА-43) та викладав навчальну дисципліну «Новітня історія України». Окрім лекцій та практичних занять практикант організував проведення історичних дебатів з теми «Українська революція 1917 – 1921 рр.», запросив студентів до участі в науковому заході з презентації проєкту нової експозиції в ДІКЗ «Поле полтавської битви» за участю шведської дослідниці Марини Траттнер, провів самостійну екскурсію для студентів. С. Палій працює за спеціальністю науковим співробітником відділу фондів цієї музейної установи. Зауважив, що практика допомогла набути професійної впевненості, набути навичок командної роботи.

Практикантка Валентина Ворона, яка працювала під керівництвом проф. Юрія Волошина, наголосила, що завдання та досвід виробничої практики у вищій школі є важливими для професійного зростання, Поділилися своїми враженнями також і інші магістранти, які зауважували наскільки важливим було безпосереднє спілкування з методистами, їхні поради, консультування.

Викладачі кафедри історії України – методисти проаналізували роботу практикантів, акцентували увагу на вимогах до оформлення звітної документації, взяли до уваги думки здобувачів освіти, які будуть враховані при перегляді та оновленні освітньо-професійної програми та організації наступних практик.

You may also like...